Saturday, August 2, 2008

Contact Us




Our Address
13-2, 2nd floor, Jalan AU1A/4B,
Keramat Permai Business Centre,
Off Jalan Setiawangsa,
54200 Kuala Lumpur



Call Us @ 03-4256 6699
or
Fax Us @ 03-4256 3699



Operation Hours
Weekdays @ 0100 p.m. - 1100 p.m.
Weekends @ 1000 a.m .- 5.00 p.m.


2 comments:

Unknown said...

Salam. Kenapa nombor telefon tak diletakkan di website? Puas kami mencari.

Unknown said...

assalamualaikum,
Per: seminar bengkel all out spm (10/10/15 & 11/10/15 & 17/10/15)
objektif : All out spm or all out money ?
subjek : PHYSICS MADE EASY score A with Mr Balvir Singh

Saya bapa kepada salah seorg peserta seminar tersebut (pelajar dari maths clinic setiawangsa)
disini saya ingin meluahkan rasa ketidakpuasan hati diatas aduan anak saya berkenaan apa yang telah terjadi ketika seminar dibawah kelolaan Mr Balvir Sing, isu nya bukan pada tenaga pengajar tetapi susun atur kerusi untuk peserta yang terlalu padat hingga timbul rasa tidak selesa para peserta-peserta seminar tersebut. isu yg kedua mengapa ada double standard dikalangan peserta yang mana saya difahamkan peserta dari shah alam diberi keutamaan berada dibarisan hadapan sedangkan kita semua sudah maklum bahawa peserta yang datang awal semestinya mempunyai pilihan untuk memilih mana-mana kerusi yang mereka inginkan tetapi apa yang berlaku sebaliknya, peserta-peserta dari shah alam diberi keutamaan duduk dibarisan hadapan sedangkan mereka tiba lewat. akibatnya anak saya dan rakan-rakannya terpaksa mencari tempat duduk yang lain, terpaksa duduk dikerusi paling belakang kerana itu sahaja tempat yang ada, mood datang seminar untuk dapatkan target A dlm SPM menjadi zero sebab jauh dari Mr Balvir Sing hinggakan suaranya tengelam timbul, terlindung pelajar-pelajar dihadapan yang rata-rata pelajar lelaki yang berbadan besar dan tinggi.
soalannya : mengapakah seminar tersebut tidak diadakan didewan kuliah mana-mana universiti ? yang mana kita telah tahu susun atur kerusi didewan kuliah menepati citarasa pelajar.mengapa hanya diadakan dikelas yang sederhana yang tidak mampu menampung peserta-peserta yang hadir ?
soalan kedua mengapa peserta-peserta dari shah alam diberi keutamaan ? adakah yurannya berbeza ? adakah ada pakej-pakej vvip ? setahu saya peserta-peserta dari shah alam juga membayar yuran sama dengan apa yang anak saya bayar.
call us now to book your seat sudah tidak releven lagi untuk digunapakai pada setiap cetakan flyer pihak tuan.
100% money back guarantee sejauhmana kejujurannya ? 100% saya tidak berpuashati, take noted.